måndag 10 augusti 2009

Det är visst någon som är tillbaka.

Det är ganska lätt att tro att den här bloggen är död, passé, gårdagens nyheter - so last year. Med tanke på en alldeles usel uppdatering så stämmer det säkert också till en viss del, men när den är aktiv är den så mycket framtid det bara går. Jag ursäktar mig med att jag har varit bortrest, utan internet och följt mammas uppfostringsförmaningar om att "när solen skiner så sitter man minsann inte framför datorn".

Tillbaka på jobbet efter några sköna semesterdagar i Umeå, avslutade med glassardagar i Stockholms skärgård som inte fick mig att sakna vår huvudstad mindre direkt. Har även inlett ett försök att bli kvitt en av mina stora laster - snuset. En del av mig vill nog fortsätta med den lasten, men ska jag kunna satsa seriöst på träning så är det nog bäst att låta bli. Har klarat mig i tio dagar nu.

Nu ska jag följa chefens förmaning om att "när man är på jobbet, då jobbar man minsann". Men nu vet ni vart jag varit, och nu ska ni väl slippa sakna mig igen på ett tag.

4 kommentarer:

  1. låter som en bra ide att jobba när man är på jobbet.. eller iaf ska du nog jobba när chefen ser på =)

    Hoppas du hade en bra tid i fina Norrland.. solen sken på dagen vår då de hade regnet både tors och fre.. även söndag.. SÅ PERFEKT!

    nu ska Malin ta och lyfta på baken sin och ta ettt kliv mot toaletten...

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig redan :(

    SvaraRadera
  3. So far so good. Fast hellre snus än cigaretter, om man nu ska välja parti.

    SvaraRadera
  4. Malin: Det är ju jag som är chefen, så det är mer att mina underhuggare ska se att jag jobbar när de ser på =)

    Vovven: Du är sjukt saknad också. Får komma upp nån helg snart.

    Jonie: Mycket hellre snus än cigaretter om du frågar mig, men jag har skött mig ganska bra sen jag gjorde mitt försök. Bara fuskat ibland, men det får man väl?

    SvaraRadera