måndag 24 maj 2010

Har kommit fram till att de flesta företag som bedriver lokaltrafik eller samåkning och inte stavas SJ är värda att hyllas.

Imorgon blir man rik igen, men säg den lycka som varar. Högen med räkningar har växt sig stor. Den stora anledningen till att jag är "sämst på blogg", stavas sol. Inte sedan jag gled hem från LA har min bleka hy fått cancerstrålar och med tanke på att jobbet snart drar igång på allvar tänker jag göra allt i min makt för att se ut som en mulatt innan dess.

Min bästa vän fyller år idag också. Stort grattis, hoppas du haft en fin dag och att pannkakstårtan var god trots att jag inte gjorde den. Fick istället en massa presentkort som kan utnyttjas sen när det är dags att vittja min plånbok efter strössel.

Men, 22 barrar asså. Det är stort. Jag kommer ihåg när.. Näe, det gör jag inte.
Grattis igen!

(Du är det bästa jag vet.)

1 kommentar:

  1. AAW! du är ju för söt, fast lite äckligt samtidigt :D *nyper i kinderna*

    SvaraRadera