fredag 27 november 2009

Vet inte hur många som sett lågbudgetrullen "Iseeyou.com", den är ganska risig så om du missat den behöver du sannerligen inte gräma dig sömnlös. Den får mig dock att tänka på det där med övervakningskameror. Ibland skulle det vara mycket intressant att kunna följa vissa personer som ständigt "har lite mycket", eller "är iväg på en grej just nu" när de egentligen ska lämna material. Finns väl risk för att man inte vill veta vad de gör dock. En inblick i deras dekadenta och ångestinspirerande porrsurfande kanske inte skulle ge speciellt mycket. Mer än att man skulle kunna säga att det gör du inte alls när de öppnar sin bibel av undanflykter.

Jag tänker fortsätta listan av onödig fakta om mig i eftermiddag, nu ska jag "iväg på en grej". Jag har lite mycket just nu.

1 kommentar:

  1. Ska du ned till kiosken? Eller kanske är dags för en vända ner till tryckeriet?

    SvaraRadera