måndag 19 oktober 2009

Om jag hör Jonas Altberg, aka Basshunters, stämma en gång till på Spotify mitt mellan mina sköna låtar så kreverar jag. Frågan är om inte min tinnitus förvärras också, om inte de små korta spröt jag har kvar inne i örat knäcks de också. Det var nån som sa att man kunde kringgå reklamen genom att fejka att man bodde i Somalia eller nåt annat skönt land där det inte finns någon som har råd att göra reklam på skiten, men jag är tveksam till om det fungerar.

Vet ni förresten vad en somalier gör när han hittar ett paket snabbmakaroner?
- Han använder det som ben- och armbågsskydd.
Vet ni vad en somalier gör när han hittar en brödsmula?
- Öppnar bageri.

Herregud, nu var jag sådär politiskt inkorrekt igen. Men det har aldrig varit min grej att vara PK.

2 kommentarer:

  1. Är du stig eller? Skaffa premium kanske?

    SvaraRadera
  2. Vad gör en afrikan när han ser ett sugrör?
    Använder de som sovsäck.. Tragiskt historier.. Men som ändå gillas på ngt sätt.. =)

    SvaraRadera