onsdag 17 november 2010

Är fruktansvärt sugen på att åka till USA och köpa på mig en massa teknikprylar som jag egentligen inte alls behöver men som stillar min panik över att ha för mycket guld i mina byxor. Fast jag skulle faktiskt kunna använda mig av en ny mobil.
Edith kastade min trotjänare i golvet. Den höll för det de första 392 gångerna. Men den 393:e dog den yttre displayen. Det värsta är att hon inte är två år fyllda. Så någon ersättning är det inte att tala om.

Jag kanske kan få med mig brorsan till staterna. Han skulle behöva komma ut lite. Men frågan är om de släpper in honom. Det går enklare med mitt ariska utseende. Skillnad. Jag kom ju knappt ut.

Såg att jag fått två av mina paket jag beställt. Ska hämta ut dem imorgon. När man kan beställa inslagna julklappar på nätet och få dem fyra dagar senare utan vare sig hets, köer eller juljinglar vill man bara söka upp alla det-var-bättre-förr-sägare och pressa det så djupt ned i halsen på dem att de inte får fram ett ljud förrän Trettondag Knut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar