tisdag 11 januari 2011

Jag gick och köpte två nya rockar. Efter att ha kört med en bladtunn jacka under hela tiden Sverige förvandlats till Sibirien, kände att det var dags. Men vad händer? Det blir nollgradigt och mer därtill. Det blir vårsol. Ska nog gå och inhandla några pälsmössor och ännu fler burriga halsdukar så trycker sig nog krokusar upp genom asfalten innan jag hinner säga hej knekt. Då ska ni alla tacka mig för vårens uppenbarelse, bara så ni vet.

Första natten sedan flytten idag. Måste säga att de nya lokalerna var sjukt fräscha. Inte helt förtjust i det faktum att de inte hade något passerkort klart dock, då man behöver det för ungefär varje steg man tar. Nu ska jag hem och sova. Imorgon ska jag stå till svars för min stora käft. Skulle aldrig berättat att jag varit bra på innebandy. Det var trots allt typ sju år sedan.

Sju svåra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar