söndag 7 juni 2009

En sida kvar på Vimmerby, Linköpings tidning är redan iväg. Sitter bara och väntar på en pdf från TT som berör Eu-parlamentet. Tycker nog att det är rätt trist med politik egentligen men röstade bara för att. Kom på att jag måste köra in tidningsbilen också innan jag kan gå hem, men nu ska jag sluta prata om jobbet. Har varit en rolig helg i goda vänners lag, även om jag måste erkänna att den slitit lite. Sov inte mycket natten till lördag och igår var jag chaffis och nhl-hockeyn hindrade mig från att komma i säng innan solen gått upp.

Funderar på att se nån skön film när jag kommer hem, men det lutar nog åt att jag känner mig för trött och siktar på att sova tidigt för en gångs skull istället. Upptäckte dock att det ramlat in massa nya kanaler i boxen, så det är inte omöjligt att man slumrar till i soffan. Hektisk vecka väntar, kommer nog jobba 24/7 och ska samtidigt försöka köra VIBK:s försäsong. Ska bli skönt att få det bekräftat hur bra tränad man är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar