torsdag 11 juni 2009

Note-to-self:
Jobba inte mer nu.

Var i Växjö idag med Vd:n och redaktionschefen på massa möten hela dagen. Var ett skönt gäng där faktiskt och det kommer nog lösa sig bra med att bryta deras tidning till en början och så småningom kommer de ta över det mer och mer. Var sugen på att dra till Källängen en sväng när jag satt med en massa tomma sidor ikväll dock, men enligt säkra källor så missade man ju inte så mycket i vilket fall.

Jag borde sova nu, för jag ska upp tidigt imorgon och börja köra på sidor så det står härliga till. I helgen ska min systerdotter döpas, då ska jag äta paj tills jag nästan spricker. I övrigt hoppas jag på en skön helg, seså, se till att styra upp något riktigt soft nu mina vänner. Vad som helst - jag är på.

2 kommentarer:

  1. Som den *spexiga* tjejen jag är, är jag fortfarande vaken! Med kurrande mage och en andedräkt som bara Lassies anus äger...meeeen wtf life's a bitch and then you die!!!!!!!!!!!!!!

    Fuck off.

    PS. förlåt DS

    SvaraRadera
  2. SV: Jo lite roligare är det allt =) Men har inte så mkt emot fotbollen, bara kylan och regnet. Hoppas på sol imorgon! Har jobbat hela dan och imorgon åker vi till Skinnskatteberg med UKM. Blir att dansa och träffa folk i några dar. Är hemma på onsdag igen. Vad hittar du på nu i helgen? =)

    SvaraRadera