tisdag 23 juni 2009

Kompis det går bra nu!
Min note-to-self har väl gått sådär men kan glädja mig åt att jag skrattar hela vägen till banken - och det har inte bara med att pengarna rullar in som dom ska att göra.

Har varit sjukt dålig aktivitet på den här bloggen och jag har väl egentligen ingen bra ursäkt. Jag har haft en massa annat helt enkelt och nu när sommarvädret äntligen möter en när man kliver upp på mornarna finns det ju saker man heller gör än att stirra in i en datorskärm tills man blir fyrkantig. För det förmanades man ju alltid till när man var liten. Inte sitta för längre framför datorn eller tv:n, då blev man en kubik.

Midsommar i helgen och den spenderades vid havet i goda vänners lag och trots att det var kallt i vattnet och inte speciellt mycket sol så gjorde sköna vänner det till en grym tillställning. Nu ska jag ladda inför fotbollen och språngmarsch till nossen följt av bad. Man kan ha det sämre.

Citat från helgen
Kinesrestaurangen i Vimmerby: Flä Flä = Fläskfilé
Lindgrens Restaurang: Vad vill ni ha och drickaaaa?
Söder: Fina hus...här skulle man ju faktiskt kunna tänka sig att bo.

1 kommentar:

  1. Flä flä har man faktiskt hört! :P Haha. Dom är roliga dom.. =)

    SvaraRadera