onsdag 24 juni 2009

Precis hemkommen från ett manligt jobbpass på sisodär 14 timmar i sträck. Oförskämt pigg dock, men det beror nog på att jag depåstoppade dagen med ett besök på Lindgrens och mjukglass i solen. Har börjat lägga upp formatet på tidningen nu också, och det är en djungel kan jag lova. Man ska trycka sig igenom en labyrint på typ tio sidor, med femton val på varje. Olika val till olika tidningar och väljer man fel på ett enda ynka ställe skiter det sig. Men jag tror de flesta har överseende med att jag är ganska så grön på området. Var dock 119 errors i utskjutningen på kvällen sen, men enligt it-teknikern var det "lugnt". Senast jag kollade betydde error fel, och över hundra fel kan väl aldrig vara okej?

Vi har försökt styra upp film tre kvällar i rad nu. Pajasen är mest sugen, men det skiter sig alltid med att det drar ut på tiden att messa alla, sen bangar någon och det blir någon kedjereaktion á la dominomonster. Två dagar kvar nu, sen blir det semester. En välbehövlig vecka måste jag säga.

Nu får man lönen in på kontot om en halvtimma. Lönerapporten var en fröjd för ögat, även om "extra frivillig skatt" på 1500 pix kändes lite over the top. Sängen lockar lite nu faktiskt. Såhär tidigt har jag nog inte lagt mig sen jag gick på högstadiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar