torsdag 25 juni 2009

Sitter på jobbet och massutskickar sms för att försöka styra upp något då jag för en gångs skull är klar med mina sidor tidigt. Har varit sjukt produktiv i dag måste jag säga, känns som jag inte haft många lediga minuter sen halvnio imorse och nu börjar det mesta flyta på i ett bättre tempo. Vet inte om mina jobbarkompisar håller med, men man kan alltid hoppas.

Tippade för övrigt att Sverige skulle vinna över Serbien med 3-1. Yeahyeah tänker ni och hävdar att det är ganska enkelt att kläcka ur sig sådant i efterhand, men jag har faktiskt vittnen! Haha. Bra match av blågult för övrigt, roligt att se att U21 bryter mönstret vad det gäller svensk fotboll lite. Läge att plocka bort Lagerbäck fortare än kvickt nu bara. För de blir snabbt så gamla att han får dem i sina klor och då är det kört. Då är vi tillbaka vid matcher sämre än sömnpiller.

Nu tycker jag att TT kan ringa så jag kan tipsa om den roliga nyheten om en snok på bilprovningen och gå hem. Har fått två svar angående kvällen. Pajasen är på, som alltid annars. Och Petta svarar "Flä Flä ele va vill du ha och dricka?".

Ska man tolka det som ett ja? Eller att jag får bestämma vad han ska bestämma sig för?

2 kommentarer:

  1. Jag antar att jag är ett av vittnena :( Men så kan det va... Men är det säkert med biljetten där? Du kanske kommer hinna gå? :) Vill inte ta den ifrån dig eller nått sånt.. Känns bara dumt då.

    SvaraRadera
  2. skönt o däcka kl10

    SvaraRadera