måndag 6 juli 2009

Jag har haft semester. Då sitter man inte vid en dator av rena principskäl. Måste säga att jag prickade in mina lediga dagar ganska skickligt, har varit stekande sol från minut ett och jag har hunnit med att glassa på Borgholm, i Blekinge och lapa solsken på Åhus strand. Träffade även Jenica där och det var sjukt trevligt, helt stört att det var över ett år sen vi sågs sist.

Blev även en repa till Höör och kusinernas feta herrgård och när jag blir stor ska jag ha egen pool - det är en sak som är säker. Har fått lite färg och det är skönt för här hemma lär man inte kunna bättra på brännan, måste dock säga att det är rätt skönt att se regnet ösa ned utanför redaktionsdörren när man måste jobba. Tycker lite synd om alla semesterfirare och festivalbesökare dock, men bara lite.

Ikväll ska jag spela poker och kanske ta ett nattdopp. Får hoppas regnet håller i sig, det är alltid lika skönt att bada när det regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar