fredag 10 juli 2009

Hultsfredsfestivalen är i full gång och då många av mina vänner verkar ha planerat kvällen dit kanske jag ska svänga förbi efter tidningen är ivägskickad - jag har ju trots allt fått ett band. Men jag vet ärligt talat inte om jag orkar, för jag vet hur det kommer sluta. Det kommer vara perfekt för de som ska tillbaka till Vimmerby vid tre-fyra-hugget och jag kommer vara alldeles för snäll och agera chaufför. Sen upp vid åtta för ett nytt mastodontpass, man ska nog passa sig för den där väggen som folk säger sig springa in i.

Men man ska aldrig säga aldrig. Är vädret bra ger jag dig en chans du store festival. Måste ju dra upp besökarantalet så de inte lägger ner festivalernas festival. Jag menar, kommer jag dit så lär det ju öka besökarantalet avsevärt.

Grattis Hultsfred, ikväll dansar modsan framför Hawaii.

(Jag tror någon fattar avslutningen i alla fall, om inte, skratta ändå)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar