onsdag 3 juni 2009

Precis hemkommen från en riktigt märklig fotbollsmatch. Domaren drog korten snabbare än Lucky Luke och det var stundtals lite hätsk stämning. Han toppade det givetvis med att döma straff och blev (nog med viss rätt) paraplyöverfallen av en upprörd tant efter slutsignalen. Vad som mest finns kvar i hjärnan är dock hur sjukt kallt det var. Satt och huttrade hela tiden och det blev full värme i både bil och säte på vägen hem. Är fortfarande lite frusen.

För övrigt undrar jag vem det egentligen är som har växlat sönder tidningens Golf totalt, kan väl säga att jag har mina misstankar! Slog på tv:n nu när jag kom hem och upptäckte att vi har fått ungefär 20 kanaler till. Hur ska man nu komma i säng i tid? Ska dock luncha med Söder imorgon och göra klart min länder-vi-ska-resa-till-lista så jag får nog sluta zappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar