onsdag 3 juni 2009

Sitter och bryter Växjöbladet och möter bara ett hav av tomma sidor som stirrar mig elakt i ansiktet varje gång jag öppnar Pagetrack. För att gestalta det här mer bildligt bifogar jag en bild. Alla sidor med ett stoppljus är tomma, blanka, helt vita, inte påbörjade - vad du vill. De som förstår vad jag menar är nog lätträknade, möjligt att Ivona som svettades här på redaktionen i söndags kan känna lite medlidande. För det är just kontentan, ni ska tycka synd om mig.

Tog en välbehövlig lunch precis och funderar starkt på att börja köra VIBK:s försäsongsträning. Ska ändå sätta igång mer seriöst med träningen nu så varför inte plåga sig själv till en bra kondition också när man ändå är igång. Nu har jag verkligen inte tid att sitta här och ordbajsa längre. Åter till arbetet, som chefen sa.

3 kommentarer:

  1. Jag känner igen det där. Skönt att slippa skiten!
    Istället har jag roat med med att räkna med interpolation, Richardsonextrapolationer och lite Runge-Kuttas klassiska metod. Längtar sjukt mycket efter att spika morgondagens tenta! :)

    SvaraRadera
  2. Jo det där känner man igen ;) hehe.

    SvaraRadera
  3. jag känner igen det med faktiskt! :)

    SvaraRadera