tisdag 21 juli 2009

Jag ska upp om några timmar, jag borde ha lagt mig för länge sen men för att kunna ha ett socialt fungerande liv har jag vänt på dygnet trots att jag jobbar som jag gör. Mycket på gång nu, med resa och kanske flytt tillbaka till Stockholm med Söder. Det kan bli riktigt bra, jag saknar den stan.

Nu får det ändå bli sängen så jag slipper se ut som jag blivit utsatt för timmars dropptortyr när jag glider in på jobbet imorgon. Det där med tortyr är för övrigt nästan lika fascinerande som hemskt och äckligt. Finns ju en hel del skrämmande historia att gräva i, men jag är inte så pass nyfiken att det är svårt att undvika mondo, gore och bizarre-tråden på flashback.

Slutsnackat. Kg var för övrigt ovanligt positiv ikväll:
Det spelar ingen roll hur man ser ut, tjej eller kille, på dansgolvet är alla fulla och det är så mörkt ändå...
- Men har man fått hugg så vet man att hon är ful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar