söndag 19 juli 2009

Haft en riktigt soft helg med kompisarna, Robins stuga var uppskattad, på Sonisphere var det sjukt mycket folk och sist men inte minst har jag funnit kärleken med stort K. Jag är kär, förälskad, betuttad - kalla det vad du vill. Ett tag trodde jag att det bara var trötthet, men efter att ha låtit det ligga och gro en dag så känner jag att det här är verkligen äkta kärlek. Jag vet inte vad han heter, jag vet bara att han går under smeknamnet tourettes-mannen och är vida känd på internet.

Uppfylld av min kärlek ville jag ta allt om denna man, och fann till min fasa att han dog för knappt ett år sedan efter sviterna av en bilolycka. Jag tror ändå att han såg döden i vitögat, pekade med fingret och svarade på liemannens "jag har kommit för att hämta dig, jag har vandrat vid din sida länge" med stark röst:
The last time I gave a SHIT, I got F*CKED!



Kära Tourettesman - Vila i Frid.

1 kommentar: