torsdag 16 juli 2009

Vart får jag all energi ifrån?
Körde ett manligt jobbpass igår också, drog hem inatt och sov några timmar och sen var det upp och slita igen. När lunchen kom vid tolv borde väl en vanlig människa varit trött och unnat sig en riktig mastodontlunch nånstans - jag tog två mackor och lirade tennis en timme med brorsan istället. Vann första gemet blankt, resten behöver vi inte prata om. Varmt var det, hur som helst. Väldigt härligt väder idag, det är synd att behöva sitta inne.

Sitter och funderar på vad jag ska fylla min mage med när matklockan ringer. Jag är lite som skalman, behöver nånting som ekar högre än big bens tunga slag för att faktiskt komma ihåg att äta. Barnsligt sugen på kycklingsallad faktiskt, var år och dar sedan jag beställde det senast. Det är ju trots allt lite gay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar