onsdag 30 september 2009



Det är sällan man ser någon som verkligen trivs på scen så mycket som den här liraren gör. Sen har han ett par nypor mer charm än våran svenska motsvarighet i Idol-Nils som mest får oss att dra på smilegroparna när han öppnar käften och man förstår vartannat ord; "det är rock 'n roll liksom". Sen det faktum att publiken faktiskt sjunger med i en utsträckning som skulle höras på pampas-scenen en regnig Hultsfredsnatt gör inte framträdandet sämre. Och där är väl Nils lite särbehandlad, för det skulle aldrig hända i en svensk studio. Då skulle Peter Jihde ta tag i sin megafon och bokstavera till Jantelagen.

För övrigt tänker jag gifta mig med bruden som sitter bredvid Simon Cowell i juryn. Den som tar reda på hennes telefonnummer är jag för evigt tacksam. Kanske först och främst bra att veta vad hon heter, men det är sånt där man får ta sen. Nu ska jag kolla på klippet en gång till.

You know what? I think we're the greatest.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar afromannen.. sicket FLUFF!!!
    men vilken helg du har haft.. en helg du iaf kommer att minnas.. lider med dig

    SvaraRadera
  2. Hon heter Cheryl Cole.

    SvaraRadera
  3. En bit på vägen. Har du numret också? En av dina gamla flammor kanske?

    SvaraRadera