tisdag 22 september 2009

Fick höra igår att det fortfarande inte går att kommentera här, och efter att jag trodde jag en gång för alla lyckats pilla rätt i inställningarna så vem som helst kunde kasta en paj eller kleta in mig helt i smör ger jag nu upp. Jag tror inte att jag orkar byta webbhotell bara för att ni ska kunna spä på mitt ego eller försöka sänka mig till botten av marianergraven.

När sover du egentligen karl har jag fått höra många gånger de senaste dagarna och faktum är att jag börjar undra själv. Men det ska nog snart vara slut på dubbelpassen hoppas jag. Ska lära upp en ny kille i eftermiddag och har skakat hand med en hel del nya förmågor under förmiddagen. Nu har jag haft lunch i nio minuter utan att veta om det. Jag säger då det, jag är värd löneförhöjning - igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar