lördag 19 september 2009

går till sängs med mina dejter

Det är slut på 24/7-jobbandet, alltså kan den här bloggen få liv igen än om med hjälp av lite konstgjord andning. Jag förstår inte att jag redan ligger och sover med tanke på hur femton tändsticksaskar inte skulle räcka för att spjärna upp mina ögonlock som känns otroligt tunga. Med tanke på mitt långa avbrott har jag väl förmodligen tappat de få läsare jag hade, men det skiter jag faktiskt i.

Blev ingen fest ikväll, Petter var trött och låg hemma i sängen och inte redo för någon resa så vi får våldgästa Kalmar nästa helg istället. Satt i ett otroligt trevligt samtal större delen av kvällen (aldrig på arbetstid, det förstår ni väl), pratade bland annat om killar som är otroligt snabba på att skicka bilder på sina genitalier. Jag blir lite nyfiken ändå, hur tänker dem? Det blir ett tjena, tja och läget. Vad händer i helgen nu tycker jag nog att det är dags att du får se min snase. Finns det överhuvudtaget någon tjej som finner detta prov på fullständig avsaknad av självrespekt upphetsande? Knappast flickvänsmaterial på de få brudarna som kanske gör det i alla fall, om jag uttrycker mig milt.

Nu är det dags för sängen. Som den har väntat på mig, och som jag har sett fram emot att åter igen få slukas av hennes mjuka, kalla händer. För min säng, det är en hon. Hur skulle det se ut om jag gick och la mig med en karl varje natt? Räcker gott och väl med att jag dejtar John Blund. Jag har haft öppet fönster, lakanen är sådär svala. Svala är fel uttryckt, de är iskalla för vintern är på väg. Det är nog bara jag som älskar att krypa ned under ett kallt täcke, vänta på att få värma upp det och somna under tiden.

Bästa stunden på dagen (natten i och för sig) har kommit. Jag checkar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar