fredag 23 oktober 2009

Är det bara jag som tycker det är roligt att beställa saker på nätet för att sen få hem ett paket och få en lite minijulafton som piggar upp i den grå vardagen? Att man sen får allting sjukt mycket billigare är ju ingen nackdel heller. Enda problemet är väl att blir det nåt knas med sakerna, är det mer meckigt än att bara gå in i en affär och ryta. Men jag säger som kunden som vill tvätta sin bil i "Macken"; "Det är otidsenligt att laga gammalt skräp. Köper inte alla nytt? Det gör jag".

Fick hem lite parfymer precis. Så nu kan man lukta gott i några månader till.

2 kommentarer:

  1. Ja men alltså jag säger de.. Paket på posten är bland de bästa man kan få.. :)

    Mm jag känner ända hit va gott du luktar, Mumma

    SvaraRadera
  2. Men franky! Du har ju köpt "min" parfym där högst upp till höger!
    Du får se till att använda slut på den innan jag pallrar mig hemåt! :P

    SvaraRadera