söndag 11 oktober 2009

Precis sett på Sunes Sommar och når inte fjärrkontrollen utan att resa mig så den där fina jingelmusiken ekar i hela rummet. Är det höjden av lathet, eller det kanske finns någon som känner igen sig? Kommer ihåg att när jag bodde ihop med Gurra en gång i tiden och vi hade avnjutit lite Kvarteret Skatan i bakgrunden när vi inlett våra pokerkarriärer. Dvdn var slut efter två timmar, men intromusiken körde hela natten bara för att ingen orkade stänga av. Den sitter kvar i huvudet också, kan fortfarande vakna och höra jingeln och ärligt talat. Den är inte speciellt bra.

Nåt som är speciellt bra är att jag har indisk mat i kylen. Nej, nu ska jag ta tag i det här och stänga av dvdn. Orkar inte ha en till trudelutt som vägrar försvinna från mina små grå. Det skulle vara introt till Prison Break isåfall, för det är så bra att jag till och med har det som ringsignal. Maximum amount of gay.

1 kommentar:

  1. Kan du fortfarande alla repliker till Sunes sommar? ;)

    SvaraRadera