måndag 12 april 2010

Man ska nog börja fundera på om man är lite för egenkär när man har addat sig själv på msn och försöker inleda en konversation. Var på bröllop nyligen och mun kusin skulle presentera mig och min systers man för sin (då blivande, nu äkta) mans syster. Fredrik och Fredrik, så presenterade vi oss själva. Sanna lägger till att det här är min kusin, och det här är min kusins man. Kände att jag var tvungen att lägga in en dementi för att de inte skulle sitta hela middagen och tro att vi var med i det bruna laget. Även om det hade varit roligt att låta bli.

Men hade jag varit bög hade jag nog inte haft hippesmak.

1 kommentar:

  1. Apropå att spela för det bruna laget:

    "min kusin skulle presentera mig för sin äkta mans syster"

    Bara jag som läste "min kusin" som "Gustaf"?

    :D

    SvaraRadera