söndag 17 oktober 2010

Det var som att Gud knäppte med fingrarna och vips var det vinter. Ganska imponerande att mäkta med en sån kyla i en handvändning måste jag säga. Har skjutit upp årets jakt på vinterjacka/rock lite för länge, men nu tvingas jag se mitt aber i ögonvitorna. På tal om vinter och kyla så är det snart jul. Typ 70 dagar kvar eller något sånt. Tror att jag vinner julklappskampen i år igen. Och nånting säger mig att Edtih kommer bli alldeles för bortskämd.

Börjar bli lite sugen på att dra till US and A igen. Kanske köra julshoppingen där, hade varit lite mäktigt. Vem är på?en vecka eller så? (rimstugan är nu officiellt inledd)

Det ska jag köra i december, alla mina inlägg måste rimma. Med tanke på hur sporadiskt jag uppdaterar här känns det inte som något som jag inte skulle kunna hålla.

2 kommentarer:

  1. Vinter, haha! Här är 15-20 grader om dagarna och snart börjar det bli läge att ta på sig en extra tröja, går i shorts och t-shirt om dagarna... enda som visar på vinter är att det är mörkt från 17:30 och framåt.

    SvaraRadera
  2. Haha, vissa har det bra Vovven. Men du, kom hem nu va? Jag saknar ditt garv och någon som tror på allt jag säger.

    SvaraRadera