söndag 31 oktober 2010

Vi fick en hel timme helt gratis, och plötsligt är man hur pigg som helst. Jag hatar för övrigt att när man uppdaterar bloggen från telefonen blir det radbrytningarnas vilda västern. En iPhone är inte så intelligent när allting kommer till kritan. Men nog om det.

Har fortfarande inte hittat nån vinterjacka och det tar emot att erkänna det faktum att min älsklingsvelour är bladtunn. Lika tunn som Gustafsson så pricksäkert gestaltar det; 'ja, den är så tunn så när ers majestät snyter sig i den så känns det som ni snöt er i bara fingrarna...'
Nu är det ju ingen näsduk men ni fattar vad jag vill ha sagt.

Stör mig lite på att världens skönaste Ulf befinner sig i Japan. Nya Saw i 3D går på bio nu och en tripod är ju en tripod. Vi kan inte se den utan dig, så vad säger du om att komma hem?

3 kommentarer:

  1. Världens skönaste Ulf31 oktober 2010 kl. 18:10

    SAW 3D! Jag hinner ju inte hem innan den slutar gå på bio! Känner du nån med 3D-TV? :/

    SvaraRadera
  2. sv; åh, tack så mycket! känns jäkligt kul att få såna fina ord av någon som är så duktig på det där med ord! :)

    SvaraRadera
  3. Ulf: Jag får ta några nätters övertid och köpa en antar jag. Den ska tydligen vara väääldigt grose. Men det passar väl oss?

    Mary: Jag hittar inte ens din blogg längre? Och du har för övrigt rätt. Jag njuter (men fick veta att jag jobbar både jul och nyår.. där fick man bara för att man var ute i god tid liksom).

    SvaraRadera