fredag 5 november 2010

Det känns verkligen fantastiskt att ha en så sjukt bra framförhållning när det handlar om julklappar och så kommer jag inte ens sitta med runt granen och öppna. Ska jobba hela jul och nyår, finns väl både för och nackdelar men jag trivs verkligen med mitt jobb så ska inte klaga. Får fira senare eller innan helt enkelt.

Men det är ju inte för intet man blir lite rädd att man är som killen en minut in i klippet om trettio år. Fast frågan är om jag inte skulle kunna finna mig i det ändå, han verkar otroligt skön.

4 kommentarer:

  1. Ja, jag kan hålla med. Bättre att ge än att få, undrar dock om det är ett ålderstecken? Jo, det är det. Fick mig att tänka tillbaka på när man var liten och skrev önskelistor...

    Jasså, du jobbar med journalistik OCH Photoshop...alltså, min dröm då.

    Och vad önskar man sig i julklapp det här året? Bra fråga, har inte tänkt så långt när det fortfarande klassas som höst (enligt mig).
    Jag är en sån där tråkig människa som nöjer sig med kuvert-presenter i form av pengar och presentkort. Eller så är det bara dyra grejer som, objektiv, studioblixt och en Mac...kul va?

    Vad önskar du dig själv?

    SvaraRadera
  2. Eller hur Mary. Och tänk den som får ärva efter mig...
    De kom nog på nåt smart sätt att kombinera jobbet med barnaskapande tror jag. Hallå, vart är din blogg?

    SvaraRadera
  3. Marys blogg ligger på http://mary.blogotype.se/

    http://mary.tillflykt.se pekade dit men iom att Jonas lagt ner det projektet så försvann pekaren. Gå in på den översta länken så är allt kvar.

    Mirjams blogg ligger också kvar på http://mirjam.blogotype.se

    SvaraRadera
  4. Du är en klippa Uffe. En klippa!

    SvaraRadera