söndag 28 november 2010

Midvinternattens köld är hård, och det här är väl bara början.
Men ingen kan älska snön mer än jag. När jag kom hem inatt hade det
snöat så pass att dörren in till trapphuset inte gått igen, bara
att klampa in med andra ord. Vad var det jag sa om räkmackan?

Ryktas om att det spolats en skön isbana som snart ska invigas med
lite hockey också. Ska bli skönt att få skämma ut sig lite, jag kan
ju inte ens 'hockeystanna' på ett par griller. CJB skulle hooka mig
med klubba och handskar, nånting säger mig att han kommer köra lite
mer utrustning än så eftersom han snackade om visir à la Ovechkin.
Fempluscalle.

Har alltid tyckt att Stockholm är så speciellt vackert på sommaren.
Det är inte så dumt med vintern heller, faktiskt.

1 kommentar:

  1. Så länge det är snö så... när det bara är slask är det rätt trist. Det är det å andra sidan var man än befinner sig...

    SvaraRadera