lördag 27 november 2010

Jag uppdaterar er dåligt. För dåligt.
Känns ändå som det är en viss faktor som bidrar till detta.
Varit på jobbet i 15 timmar, 29 minuter och 32 sekunder nu. Pip.

Kan ha tabbat mig också. Ordentligt.
Hittar inte min nyckelbricka till lägenheten. Den borde vara i jackfickan. Där är den inte.
Min bror ligger där och sover och vill nog inte bli väckt nu. Till tre skulle han vara vaken, sa han. Nu när han får äta godis.
Så jag får helt enkelt sätta mitt hopp till alla dekadenta själar där ute som varit och festat till nu och att någon ska åt samma håll. Och som förmodligen har en nyckelbricka i fickan.

Men med tanke på att jag borde börjat kolla efter nya lägenheter för länge sen men inte ens börjat, och idag blev erbjuden en utan att ens frågat eller sagt att jag vill ha någon så kanske jag ska vara lugn.

Jag har inte fått smeknamnet räkmackan för intet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar