måndag 27 juli 2009

Alla stora bloggare försöker hålla liv i sina alster även under semesterveckorna för att inte tappa läsare, för att fortsätta hänga med. De skapar artikelserier, redan klara avsnitt som de kan publicera dag för dag, och låtsas som att de faktiskt jobbar när de är lediga. Med tanke på min storhet borde jag inte vara sämre, och kom då på den eminenta idéen att skapa en artikelserie med minnesbilder från åren som varit, men helt plötsligt kände jag mig sjukt gammal så jag får se om jag väljer att bjuda på några pinsamma minnen eller inte.

Alldeles för trött idag eftersom jag ägnade natten till att prata i telefon, men det var trevligt så det är ändå värt det. För övrigt är det två okända tjejer i mitt tvrum som håller på och tafsar på mina filmer. Jag tror att det är min systers kompisar, och funderar på att ryta till så de nästan dör lite grann. Men som sagt, jag är trött så jag skiter i det också.

Positiv man låter såhär på en måndag. En vecka kvar till semester nu, sen blir det fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar