fredag 25 september 2009

Hade bokat in lunch med Söder, får inget svar. Misstänker starkt att hans sömn är för djup för att väckas av min ljuva stämma. Nu hör han ju den förvisso inte, utan förmodligen en skrikig ringsignal och då är det kanske inte så konstigt att man bara förvirrat pekar fuck you á la mr bean runt om i rummet för att sedan vända huvudet på kudden och somna om när man jobbat natt. Men jag är hungrig - jag ska ju ha lunch (tänker på scenen i Smala Sussie när Hajk-killen kommer hem och frugan inte har mat på bordet).

Hur väcker man en människa på bästa sätt?

1 kommentar:

  1. JAg vill inte se dig skita ut en sådan nej, stackars slappa anal lixom :S Åh idag släpper vi alla emotankar och dansar runt på ljusblå fluffiga moln :D Va i helvete ska jag göra ikväll!?

    SvaraRadera