torsdag 24 september 2009

Ute i vårt avlånga land sitter nog en hel del människor och väntar på att få ta körkort. Jag kommer ihåg när jag skulle svettas igenom teorin och trots att jag alltid har haft lätt att lära minns jag att det var hemskt, just för att det var så skrämmande tråkigt. Till er som sitter och sliter kan jag komma med ett väldigt hett tips. Något som inte lär stå i era böcker eller dyka upp som fråga i Bonniers trafikprogram heller.
Ni ska inte onanera när ni kör bil.

Är nog en holländare som önskar han läst min blogg lite oftare. Läser på TT att han brakat in i mitträcket med sin lastbil. Somnat vid ratten var väl första tanken men icke sa nicke. Idioten har kört fickpingis och tyckte det var helt okej att fortsätta medan han blev förhörd av polisen.
"– Han har erkänt att han brustit i uppmärksamhet vid olyckan. Han har onanerat i stället för att fokusera på vägen."

Än är den sista idioten inte född.

Läser också om att världens största bebis har fötts. 8,7 ganska imponerande kilo. Snacka om att skita ut en mikro. Tänk på det alla brudar som längtar efter att bli mammor och det där gulligullandet med era små. Ni ska trycka ut den också. Och det är nog nästan lika hemskt som en manlig förkylning - så nära döden man kan komma.

2 kommentarer:

  1. "Fördomar är lite som hemorrojder. Det finns i många former och många har det, men det är inget man direkt vill skylta med och än mindre erkänna." Älskar den kommentaren!!!! =0)

    Länge sen sist nu fredrik, hoppas du har de bra!! :) Vi fick en super fin bröllopsdagen och vi klarade oss faktiskt bra utan dig ;) solen tittade fram och vi njöt verkligen!!
    NU är jag helt plötsligt fru men de trivs jag verkligen bra med.. Att få sova med sin man är verkligen att rekomendera! JAg menar inte att du ska finna en man att sova med men med tanke på förra inlägget så känner jag mig inte så rädd för det ;)

    Innan nästa läkarbesök ska jag dricka ALLT som kan drickas.. det kan jag lova! :)
    Påtal om det så måste jag kissa så vi får höras en annan gång.. :P

    SvaraRadera
  2. Jag vill upplysa om herrn om att det var kejsarsnitt... Hennes sexliv är inte krossad :D

    Gabriel...

    SvaraRadera