tisdag 28 september 2010



Skulle kunna bli ganska intressanta dagar om det fanns liknande panda-soldater på riktigt, redo att rycka ut om du valde fel i någon av livets viktigaste frågor. Likt om du ska åka med TopCab eller Taxi Stockholm, käka på Doncen eller Jensens, köra med eller utan, sova på mage eller rygg. Nu är jag inte helt säker på vad som är rätt i alla sjukt dåliga vägvalsexempel, men jag är tämligen säker på att jag och herr panda skulle bli rätt tighta.

I morgon ska jag köpa en ny router. Tämligen trött på att behöva starta om den nuvarande några gånger i timmen. Möte på jobbet också, avslutas med derbyt AIK-Djurgården. Kan inte bli annat än bra. Jag hoppas råttorna förlorar.

Den åsikten hade säkert lockat fram pandan.

3 kommentarer:

  1. sv; mumsigt. idag ska jag äta gårdagens resten somn består av fetaostfyllda pannbiffar,sås och potatis. ohyummie :$ ... thank you!

    SvaraRadera
  2. Underbart! DIF F-Ö-R-L-O-R-A-D-E! Nu gråter Ohly. Ha ha ha ha!

    SvaraRadera
  3. Sick att vi la ut typ samma klipp med två dagars mellanrum! har inte sett någon annan som tyckt att klippet varit värt att lägga ut, HAHA! Härligt att folk har riktig humor!

    SvaraRadera