torsdag 7 oktober 2010

Borde ha inflyttningsfest snart. Vi pratar väldigt mycket, inser hur sjukt upptagna människor vi är och skjuter på det till morgondagen. Därför är även uppdateringen här undermålig, ber om ursäkt för detta.

Hände något sjukt äckligt imorse, jag vaknade av att jag slog till mig själv med full kraft när jag vände på mig i soffan (sover ofta där trots att jag har en stor säng, vet inte varför men ibland känns det som att det hjälper mig hålla båda fötterna på jorden). Det var inte någon läskig dröm eller självförakt som låg bakom slaget, det var herr tyngdlag själv.

Hela armen var helt borta, kändes helt sjukt när den bara hängde helt slappt, kunde inte röra den. Såg ut ungefär som fötter gör på fotbollsspelare när någon (ofta holländsk) idiot kapat deras ben och fotbollsframtid. Förstod att jag måste sovit på den och försökte väcka den till liv med att hålla den nedåt och massera. Tog en stund innan den valde att stämpla in igen. Var väl inte många sekunder egentligen, men de sekunderna var jag säker på att den var av. Helt av.

Var helt säker på att min karriär var över, och att jag inte ens skulle haft någon holländare att skylla det på.

(skickat från min iPhone så är det många fel är det för att jag har så stora fingrar..)

3 kommentarer:

  1. Ni flyttar ju ut i mars så fortsätt skjut på det så är det ingen idé att ha inflyttningsfest längre :D

    Vi får ha en rejäl sen i nästa lya ;)

    SvaraRadera
  2. svår? :) fastnade på din blogg i en hel kvart och bara läste, du skriver fint!

    SvaraRadera
  3. Vovven: Enligt Gunnar får vi ha den längre än så, jag har noll koll som vanligt. Men vi får ju hitta nåt i stil med det på Vanadisvägen!

    SvaraRadera